martes, 5 de mayo de 2015

Reunión de la Plataforma Unitària contra l'Autopista Elèctrica en el Pallars: Tremp, Centre Cívic "Tarraquet", jueves 7 de mayo, 19:30 h.


Nuestros compañeros del Pallars han convocado para este próximo jueves 7 de mayo, a las 19:30 horas, en el Centre Cívic "Tarraquet" de Tremp una reunión, a la que se invita a participar a todas las gentes del Pallars, en la que se tratará de los siguientes temas:
  • Información última
  • Propuestas de seguimiento y coordinación
  • Por una nueva cultura de la energía
  • Coordinadora transpirenaica de afectados por las interconexiones eléctricas
  • Varios
Por el interés de estos asuntos, se ruega la máxima participación y colaboración.

En otro orden de cosas, os comentamos que en estos días estamos tratando de cerrar la fecha y hora de la reunión conjunta que, como os informábamos en anteriores posts, acordamos realizar este mes con nuestros compañeros de la zona de Sabiñánigo para dar un impulso a la plataforma en dicho territorio y reforzar nuestros lazos de coordinación. De momento parece ya casi confirmada la fecha del viernes 15 de mayo y, como decimos, el lugar, que será Huesca; pero informaremos con más detalle y seguridad en próximos días en cuanto cerremos definitivamente la convocatoria.
También os recordamos que el próximo sábado 9 de mayo tendrá lugar en Graus un nuevo testing del Punto BV Espacio Pirineos de Graus (más información en: http://ribagorzaenaccion.blogspot.com.es/2015/04/testing-fotografico-en-graus.html). Igualmente, mañana os informaremos con más detalle sobre este interesante evento al que os invitamos a participar masivamente.
Por último, os comentamos que en estos días estamos realizando un importante trabajo de coordinación, gracias a la inestimable labor que está llevando a cabo Alfons Pérez, del Observatori del Deute en la Globalització (que como recordaréis nos visitó hace poco tiempo), para ir construyendo esa Coordinadora o Alianza Transpirenaica de afectados por los proyectos de interconexión energética de la que venimos hablando, con avances muy interesantes y significativos, de los que os informaremos en su momento, cuando vayan concretándose en hechos tangibles (sin duda será un punto central de nuestra próxima reunión conjunta en Huesca, junto con el proyecto de interconexión eléctrica Sabiñánigo-Marsillon, por supuesto).
En el marco de esta colaboración, nuestra plataforma ha apoyado en estos días la Proposta Energètica Municipalista de la Xarxa per la Sobirania Energètica (http://xse.cat/dona-suport-la-proposta-energetica-municipalista/), una interesantísima y muy bien elaborada propuesta que habría que estudiar también en Aragón ante las ya inminentes elecciones autonómicas y municipales. Y a propósito de estas, os comentamos que hoy mismo hemos concluido el envío de los cuestionarios que elaboramos para las candidaturas que se presentan a las Cortes de Aragón por la provincia de Huesca (igualmente, mañana ampliaremos esta información).
Como veis, se nos multiplica el trabajo, razón por la que no podemos informaros en este blog con la asiduidad que desearíamos. Por ello mismo, como os hemos recomendado otras veces, os sugerimos que nos sigáis de cerca en nuestro perfil de Facebook (https://www.facebook.com/groups/59814656994/), en el que recogemos casi a diario todas las noticias que nos llegan sobre nuestro conflicto y sobre la política energética y la energía en términos generales. Entre las más recientes y para acabar (por hoy) os informamos de que:

Els nostres companys del Pallars han convocat per a aquest proper dijous 7 de maig, a les 19:30 hores, en el Centre Cívic "Tarraquet" de Tremp una reunió, a la qual es convida a participar a totes les gents del Pallars, en la qual es tractarà dels següents temes:
  • Informació última 
  • Propostes de seguiment i coordinació
  • Per una nova cultura de l'energia
  • Coordinadora transpirinenca d'afectats per les interconnexions elèctriques
  • Varis
Per l'interès d'aquests assumptes, es prega la màxima participació i col·laboració.

En un altre ordre de coses, us comentem que en aquests dies estem tractant de tancar la data i hora de la reunió conjunta que, com us informàvem en anteriors posts, vam acordar realitzar aquest mes amb els nostres companys de la zona de Sabiñánigo per donar un impuls a la plataforma en aquest territori i reforçar els nostres llaços de coordinació. De moment sembla ja gairebé confirmada la data del divendres 15 de maig i, com diem, el lloc, que serà Osca; però informarem amb més detall i seguretat en propers dies quan tanquem definitivament la convocatòria.

També us recordem que dissabte que ve 9 de maig tindrà lloc en Graus un nou
testing del Punto BV Espacio Pirineos de Graus (més informació en: http://ribagorzaenaccion.blogspot.com.es/2015/04/testing-fotografico-en-graus.html). Igualment, demà us informarem amb més detall sobre aquest interessant esdeveniment al que us convidem a participar massivament.
Finalment, us comentem que en aquests dies estem realitzant un important treball de coordinació, gràcies a la inestimable labor que està duent a terme Alfons Pérez, de l'
Observatori del Deute en la Globalització (que com recordareu ens va visitar fa poc temps), per anar construint aquesta Coordinadora o Aliança Transpirinenca d'afectats pels projectes d'interconnexió energètica de la qual venim parlant, amb avanços molt interessants i significatius, dels quals us informarem al seu moment, quan vagin concretant-se en fets tangibles (sens dubte serà un punt central de la nostra propera reunió conjunta a Osca, juntament amb el projecte d'interconnexió elèctrica Sabiñánigo-Marsillon, per descomptat).
En el marc d'aquesta col·laboració, la nostra plataforma ha recolzat en aquests dies la Proposta Energètica Municipalista de la Xarxa per la Sobirania Energètica (http://xse.cat/dona-suport-la-proposta-energetica-municipalista/), una interessantíssima i molt bé elaborada proposta que caldria estudiar també a Aragó davant les ja imminents eleccions autonòmiques i municipals. I a propòsit d'aquestes, us comentem que avui mateix hem conclòs l'enviament dels qüestionaris que vam elaborar per a les candidatures que es presenten a les Corts d'Aragó per la província d'Osca (igualment, demà ampliarem aquesta informació).
Com veieu, se'ns multiplica el treball, raó per la qual no podem informar-vos en aquest blog amb l'assiduïtat que desitjaríem. Per això mateix, com us hem recomanat altres vegades, us suggerim que ens seguiu d'a prop en el nostre perfil de Facebook (https://www.facebook.com/groups/59814656994/), en el qual recollim gairebé diàriament totes les notícies que ens arriben sobre el nostre conflicte i sobre la política energètica i l'energia en termes generals. Entre les més recents i per acabar (per avui) us informem que:

No hay comentarios:

Publicar un comentario