jueves, 23 de abril de 2009

La FIRA NATURA de Sort se traslada al Polideportivo

Según acaban de informarnos, la FIRA NATURA del Pallars Sobirà, que tendrá lugar el próximo domingo 26 de abril, se trasladará al Polideportivo de Sort por razones climatológicas. Allí podréis encontrar a nuestros compañeros de la Plataforma en una interesante charla-coloquio sobre la Autopista Eléctrica.
Os dejamos con el programa que nos ha mandado el compañero Armand.

Segons acaben d'informar-nos, la FIRA NATURA del Pallars Sobirà, que tindrà lloc diumenge que ve 26 d'abril, es traslladarà al Poliesportiu de Sort per raons climatològiques. Allí podreu trobar als nostres companys de la Plataforma en una interessant xerrada-col·loqui sobre l'Autopista Elèctrica.
Us deixem amb el programa que ens ha manat el company Armand.

Todo dispuesto para la Poetifiesta Reivindicativa del próximo sábado 25 en Pueyo de Marguillén

Tal como informa hoy el blog de Pueyo (que advierte de las últimas novedades en relación con este evento), todo está dispuesto ya para la Poetifiesta Reivindicativa del próximo sábado 25, que os recordamos con esta entrada, esperando que todos los que estamos en contra del proyecto de Autopista Eléctrica que amenaza a nuestra tierra nos reencontremos en esta fiesta de la poesía.

Tal com informa avui el blog de Pueyo (que adverteix de les últimes novetats en relació amb aquest esdeveniment), tot està disposat ja per a la Poetifiesta Reivindicativa del pròxim dissabte 25, que us recordem amb aquesta entrada, esperant que tots els quals estem en contra del projecte d'Autopista Elèctrica que amenaça a la nostra terra ens retrobem en aquesta festa de la poesia.