sábado, 18 de mayo de 2013

Nuestra plataforma en la Fira de Primavera de Tremp

Como podéis ver en las fotos que acompañan a esta entrada, nuestros compañeros y compañeras del Pallars estuvieron presentes, con un puesto en el que se ofrecían diversos materiales informativos y reivindicativos, en la Fira de Primavera de Tremp, celebrada este pasado fin de semana, demostrando que seguimos en la brecha y no bajamos la guardia en absoluto.
Según nos informan, los asistentes a la feria mostraron gran interés por conocer todo lo relativo al proyecto de Autopista Eléctrica y su estado actual, del que os hablábamos en el anterior post.
Nuestra enhorabuena y agradecimiento por el buen trabajo realizado a nuestros compañeros y compañeras.


Com podeu veure en les fotos que acompanyen a aquesta entrada, els nostres companys i companyes del Pallars van estar presents, amb una parada en la qual s'oferien diversos materials informatius i reivindicatius, en la Fira de Primavera de Tremp, celebrada aquest cap de setmana passat, demostrant que seguim en la bretxa i no baixem la guàrdia en absolut.
Segons ens informen, els assistents a la fira van mostrar gran interès per conèixer tot el relatiu al projecte d'Autopista Elèctrica i el seu estat actual, del que us parlàvem en l'anterior post.
La nostra enhorabona i agraïment pel bon treball realitzat als nostres companys i companyes.




No hay comentarios:

Publicar un comentario