jueves, 7 de julio de 2011

Sobre la reunión preparatoria de la manifestación del 15 de julio en Tremp

Como puede verse en la foto que encabeza estas líneas, ayer se reunieron a las 21 horas, en el Centre Cívic Tarraquet de Tremp diversas asociaciones y grupos opositores a la Autopista Eléctrica (entre ellos nuestra Plataforma) con la intención de coordinarse para la manifestación que, como os comunicábamos en una entrada anterior, hemos convocado en Tremp para el 15 de julio.
En la reunión, a la que asistieron unas 25 personas, se invitó a todos los alcaldes de los municipios afectados a participar en dicha manifestación. En breve confirmarán también su asistencia la Colla de Diables, la Casa del Sol Naixent, los Trabucaires del Pallars Jussà, el Club Nàutic Sant Antoni, Indignats de Talarn, los vecinos de Aransís y de Covet, la Cruz Roja de Tremp, la Coral Polifònica, la Associació de Dones Rosa d'Abril, el AMPA de l'IES Tremp, la colla de Geganters y algunos otros grupos musicales del Pallars Jussà.
Por nuestra parte, nos felicitamos de la buena acogida que ha recibido la convocatoria de manifestación en Tremp y el gran número de grupos y asociaciones que se están uniendo al movimiento opositor contra la Autopista Eléctrica, aunque queremos hacer un llamamiento a la unidad (en la línea en que se están desarrollando ahora los acontecimientos en Aragón, donde se espera formar un CONSORCIO; como el que existió para oponerse a la Aragón-Cazaril).
Recordad que nuestro enemigo es muy poderoso y especialmente hábil a la hora de tergiversar, desinformar y manipular. Solo con la máxima unidad venceremos esta nueva batalla contra Red Eléctrica.

Com es pot veure a la foto que encapçala aquestes línies, ahir es van reunir a les 21 hores, al Centre Cívic Tarraquet de Tremp diverses associacions i grups opositors a l'Autopista Elèctrica (entre ells la nostra Plataforma) amb la intenció de coordinar-se per la manifestació que, com us comunicàvem en una entrada anterior, hem convocat a Tremp per al 15 de juliol.
A la reunió, a la qual van assistir unes 25 persones, es va convidar a tots els alcaldes dels municipis afectats a participar en aquesta manifestació. En breu confirmaran també la seva assistència la Colla de Diables, la Casa del Sol Naixent, els Trabucaires del Pallars Jussà, el Club Nàutic Sant Antoni, Indignats de Talarn, els veïns de Aransís i de Covet, la Creu Roja a Tremp, la Coral Polifònica , l'Associació de Dones Rosa d'Abril, l'AMPA de l'IES Tremp, la colla de Geganters i alguns altres grups musicals del Pallars Jussà.
Per la nostra banda, ens felicitem de la bona acollida que ha rebut la convocatòria de manifestació a Tremp i el gran nombre de grups i associacions que s'estan unint al moviment opositor contra l'Autopista Elèctrica, encara que volem fer una crida a la unitat (en la línia en què s'estan desenvolupant ara els esdeveniments a Aragó, on s'espera formar un CONSORCI, com el que va existir per oposar-se Aragón-Cazaril).
Recordeu que el nostre enemic és molt poderós i especialment hàbil a l'hora de tergiversar, desinformar i manipular. Només amb la màxima unitat vencerem aquesta nova batalla contra Red Eléctrica.

No hay comentarios:

Publicar un comentario