domingo, 19 de marzo de 2023

La Comissió d'Acció Climàtica del Parlament de Catalunya aprueba una propuesta de resolución de la Coordinadora NO A LA MAT en contra de los megaproyectos que amenazan con destruir el país

El pasado miércoles 15 de marzo, convocadas por la Coordinadora No a la MAT Catalunya, de la que forma parte nuestra plataforma, se llevó a cabo, a partir de las 14:30 horas, un encuentro de todas las plataformas antiMAT y una concentración ante el Parlament de Catalunya, tras la cual, a las 15:30 horas, se desarrolló en el interior del Parlament una rueda de prensa y la aprobación de la propuesta de resolución que se había presentado.
Como podéis ver en las fotos que acompañan el post, un grupo de compañeros del Pallars Jussà estuvo presente en el acto, junto con nuestras camisetas que usaron miembros de diversas plataformas hermanas.
Nos congratulamos del resultado de la acción, que esperamos y deseamos que suponga un freno a la avalancha de megaproyectos que se ciernen sobre todos nuestros territorios. 

 
Dimecres passat 15 de març, convocades per la Coordinadora No a la MAT Catalunya, de la qual forma part la nostra plataforma, es va dur a terme, a partir de les 14:30 hores, una trobada de totes les plataformes antiMAT i una concentració davant del Parlament de Catalunya, després de la qual, a les 15:30 hores, es va desenvolupar a l'interior del Parlament una roda de premsa i l'aprovació de la proposta de resolució que s'havia presentat.
Com podeu veure a les fotos que acompanyen el post, un grup de companys del Pallars Jussà va estar present a l'acte, juntament amb les nostres samarretes que van fer servir membres de diverses plataformes germanes.
Ens congratulem del resultat de l'acció, que esperem i desitgem que suposi un fre a l'allau de megaprojectes que planen sobre tots els nostres territoris.

No hay comentarios:

Publicar un comentario