lunes, 5 de marzo de 2018

Sobre la Manifestació pel Judici de Molt Alta Tensió (Girona, 24 de febrero)


Ante todo, os rogamos disculpas por el silencio de nuestro blog en esta última semana, que se ha debido a la gran cantidad de actividades y acciones que hemos llevado a cabo (solo hemos logrado mantener al día nuestro grupo de Facebook, en el que también podéis seguirnos: https://www.facebook.com/groups/59814656994/).
Comenzamos, por tanto, con este post a poneros al día de estas últimas novedades y seguiremos a lo largo de la semana informándoos de las próximas convocatorias de nuestra plataforma, que también encontraréis en nuestro calendario de acciones: http://autopistaelectricano.blogspot.com.es/p/calendario-de-acciones.html.
Para empezar, os dejamos con una galería fotográfica que nos remitieron los compañeros y compañeras de nuestra plataforma que participaron el pasado 24 de febrero en la Manifestació pel Judici de Molt Alta Tensió, que tuvo lugar ese día en Girona.
Al pie de la galería, recogemos también un enlace a un artículo de Ariet, en el que se hace un balance de los tres días del juicio a los 6 compañeros encausados por su lucha en defensa del territorio contra la MAT y para los que las acusaciones piden hasta 7 años de prisión y 200.000 € en concepto de responsabilidad civil. Podéis informaros más a fondo en https://torre66.wordpress.com/
Desde aquí, queremos expresar una vez más todo nuestro apoyo y solidaridad a estos compañeros.

¡Esfender a tierra no ye delito!
PROU REPRESSIÓ!
NO A LA MAT, NI AQUÍ NI ENLLOC!








Tres dies de judici contra les activistes anti-MAT: http://ariet.cat/tres-dies-judici-contra-activistes-anti-mat/




Abans de res, us preguem disculpes pel silenci del nostre blog en aquesta última setmana, que s'ha produït per la gran quantitat d'activitats i accions que hem dut a terme (només hem aconseguit mantenir al dia el nostre grup de Facebook, en el qual també podeu seguir-nos: https://www.facebook.com/groups/59814656994/).
Comencem, per tant, amb aquest post a posar-vos al dia d'aquestes últimes novetats i seguirem al llarg de la setmana informant-vos de les properes convocatòries de la nostra plataforma, que també trobareu al nostre calendari d'accions:
http://autopistaelectricano.blogspot.com.es/p/calendario-de-acciones.html.
Per començar, us deixem amb una galeria fotogràfica que ens van remetre els companys i companyes de la nostra plataforma que van participar el passat 24 de febrer a la Manifestació pel Judici de Molt Alta Tensió, que va tenir lloc aquest dia a Girona.
Recollim també un enllaç a un article d'Ariet, en el qual es fa un balanç dels tres dies del judici als 6 companys encausats per la seva lluita en defensa del territori contra la MAT i per als quals les acusacions demanen fins a 7 anys de presó i 200.000 € en concepte de responsabilitat civil. Podeu informar-vos més a fons en https://torre66.wordpress.com/
Des d'aquí, volem expressar una vegada més tot el nostre suport i solidaritat a aquests companys.

Defensar la terra no és delicte!
PROU REPRESSIÓ!
NO A LA MAT, NI AQUÍ NI ENLLOC!
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario