domingo, 29 de marzo de 2009

Proliferan las pancartas y letreros que expresan la oposición a la Autopista Eléctrica Monzón-Isona

En la anterior entrada os mostrábamos la pancarta que han colocado en la carretera Graus-Benabarre los habitantes de Pueyo de Marguillén. Las que os mostramos en esta entrada están en el Pallars, la primera de ellas en el cruce de Eroles, en cuyo blog informan, por cierto, de que tras las quejas de la Plataforma, el Ayuntamiento de Tremp, nos ha devuelto las pancartas que retiró (¡viva la libertad de expresión!). Los letreros informativos están en el Castillo de Mur y, como informa el blog de Vilamolat, son fruto del esfuerzo de un vecino y amigo que ha decidido colaborar así con nuestra lucha.
Nuestro agradecimiento a todos los que, de esta manera, habéis decidido alzar la voz y expresar vuestra oposición al proyecto de Autopista Eléctrica que pone en peligro el futuro de nuestros pueblos.
Y por cierto, os recordamos que, si nos mandáis las fotos que tengáis de pancartas, carteles, letreros, etc., les daremos la máxima difusión.

En l'anterior entrada us mostràvem la pancarta que han col·locat en la carretera Graus-Benavarri els habitants de Pueyo de Marguillén. En aquesta entrada us mostrem unes altres que estan en el Pallars, la primera d'elles en l'encreuament de Eroles (en el seu blog informen, per cert, que després de les queixes de la Plataforma, l'Ajuntament de Tremp, ens ha retornat les pancartes que va retirar —visqui la llibertat d'expressió!—). Els rètols informatius estan en el Castell de Mur i, com informa el blog de Vilamolat, són fruit de l'esforç d'un veí i amic que ha decidit col·laborar així amb la nostra lluita.
El nostre agraïment a tots els quals, d'aquesta manera, heu decidit alçar la veu i expressar la vostra oposició al projecte d'Autopista Elèctrica que posa en perill el futur dels nostres pobles.
I per cert, us recordem que, si e
ns maneu les fotos que tingueu de pancartes, cartells, rètols, etc., els donarem la màxima difusió.

No hay comentarios:

Publicar un comentario