martes, 4 de mayo de 2021

El territori diu prou! Renovables sí, però no així! Marcha lenta entre Comiols, Isona y Tremp y concentraciones en Isona y Tremp: sábado 8 de mayo (inicio en Comiols a las 10 h.)

Haced clic en las imágenes para ampliarlas.
 
Nuestra plataforma y Salvem Lo Pallars convocan este próximo sábado 8 de mayo una serie de acciones bajo el lema El territori diu prou! Renovables sí, però no així!, para expresar el rechazo del territorio a los megaproyectos de energía eólica con los que, como sabéis, se pretende cubrir una buena parte del Pallars Jussà. Estas acciones forman parte de una acción conjunta en toda Catalunya que ha promovido la red Entitats en xarxa per una transicio energetica justa durante los días 8 y 9 de mayo, y que tomará forma, como en el Pallars Jussà, en cada uno de los territorios que se ven amenazados por la implantación a gran escala y sin planificación alguna de megacentrales eólicas y fotovoltaicas.
El programa de actos, como veis en el cartel que encabeza estas líneas, es el siguiente:
  1. Marcha lenta entre Comiols, Isona y Tremp (salida de Comiols a las 10 h.)
  2. Concentraciones: 
    1. 11 h. En la Plaça de l'Ajuntament d'Isona 
    2. 12 h. En el Passeig Pompeu Fabra de Tremp 
    3. 12:30 h. Lectura del manifiesto ante el Consell Comarcal
En este enlace podéis leer el citado manifiesto y suscribirlo.
 
Por otra parte, estas acciones son continuación de la concentración llevada acabo este pasado domingo en Barcelona, en la que también participó, junto a un gran número de entidades, Salvem Lo Pallars. Podéis informaros con más detalle sobre dicha concentración en nuestro grupo de Facebook (https://www.facebook.com/groups/59814656994) o en el de Salvem Lo Pallars (https://www.facebook.com/salvemlopallars)
 
Castell de Mur (Foto: Salvem Lo Pallars).
 
La nostra plataforma i Salvem Lo Pallars convoquen aquest proper dissabte 8 de maig una sèrie d'accions sota el lema El territori diu prou! Renovables sí, però no així!, per expressar el rebuig del territori als megaprojectes d'energia eòlica amb els que, com sabeu, es pretén cobrir una bona part del Pallars Jussà. Aquestes accions formen part d'una acció conjunta a tot Catalunya que ha promogut la xarxa Entitats en xarxa per una transicio energetica justa durant els dies 8 i 9 de maig, i que prendrà forma, com al Pallars Jussà, en cada un dels territoris que es veuen amenaçats per la implantació a gran escala i sense cap planificació de megacentrales eòliques i fotovoltaiques.
El programa d'actes, com veieu en el cartell que encapçala aquestes línies, és el següent:
  1. Marxa lenta entre Comiols, Isona i Tremp (sortida de Comiols a les 10 h.)
  2. Concentracions:
    1. 11 h. A la Plaça de l'Ajuntament d'Isona 
    2. 12 h. Al Passeig Pompeu Fabra de Tremp 
    3. 12:30 h. Lectura del manifest davant del Consell Comarcal
En aquest enllaç podeu llegir el citat manifest i subscriure-ho.
 
D'altra banda, aquestes accions són continuació de la concentració duta a terme aquest passat diumenge a Barcelona, ​​en què també va participar, al costat d'un gran nombre d'entitats, Salvem Lo Pallars. Podeu informar-vos amb més detall sobre aquesta concentració al nostre grup de Facebook (https://www.facebook.com/groups/59814656994) o al de Salvem Lo Pallars (https://www.facebook.com/salvemlopallars).

No hay comentarios:

Publicar un comentario